torsdag 3 september 2009

Victorias Daniel

Southside resident RaQ tipsade mig om att granska Victorias Daniel Westling efter att jag sågade Madde's snubbe så hårt.
Hon tycker att han är en parodi av sig själv.
Jag tycker han är en parodi av Clark Kent.
Jag har aldrig sett någon lyckas gestalta Clark Kent på ett naturligt sätt. Inte i nån film överhuvudtaget.
Daniel lyckas inte heller.
Hans försök att gestalta sin antagligen största idol får honom att verka precis lika onaturligt stel som sina föregångare.
Man undrar lite hur stor buttplugg som krävs för att få till det där leendet....





Tror ni inte att det ligger ett massivt PR-värde i att Daniel svidar om till den blå-röda för att promota sitt gym?

2 kommentarer:

  1. Jaaa!!! Jag är fööörst å skriva här..jiiaaa....å vi glöömmer att du antagligen har raderat and shit...
    NU är JAG först ...YES...åå...jag e rörd...hedrad...snyft...tack tack...å så vill jag tacka dom som stod bakom mej ..som stöttat mej genom alla år...tack tack....=)..

    SvaraRadera