fredag 5 juni 2009

Sommarfin

Det börjar bli dags köpa upp sig på lite sommarkläder, så därför tänkte jag göra som alla kända modebloggare som lever på sina bloggar och är så där intressanta och glammiga.

Måste ju ha ett par nya sneakers inför sommarsäsongen, och nu undrar jag vad ni tycker.


Ett par Nike Air Ones...




eller klassiska Adidas?


Givetvis måste dom vara vita.

Hade tänkt mig en liten tröja till för att komplettera min stil.


Jag hittade denna:







Det känns som att jag har hittat rätt.

2 kommentarer:

  1. Jag vill ha t-shirten och dom här
    http://www.sneakersnstuff.com/system/search/product.asp?id=10373

    SvaraRadera
  2. Men du kan ju inte ha den där t-shirten.....alla kommer ju tro att du är en she-male med retrosmak i sneakers!
    Personligen vill jag att mina sneakers ska skina.

    SvaraRadera