tisdag 2 juni 2009

Välförtjänt Våldtäkt

Jag gled in till Farsta C i söndags mitt i sommarböljan. På en parkbänk utanför entrén satt Farstas egna rådslag.




Dom sitter lite drömmande och iakttar förbipasserande. Precis när vi passerar kommenterar en av dom tjejerna dom sett gå förbi.


"....inte konstigt att det är så mycke våldtäkter...."

Nu undrar jag......hur tänkte ni nu.....?
Det är 23 jävla grader varmt och folk tar på sig lättare klädsel. Om en ung tjej visar hud får hon fan räkna med att gubbarna på bänken kanske hoppar på henne, sliter av henne kläderna, klappar på henne, och penetrerar henne för sedlighetens skull.
Det fattar ju vem som helst.


Är det här samma gubbar som hojtar till förbipasserande beslöjade muslimska brudar att dom fan får anpassa sig till det svenska samhället någon gång snart?


Jag förstår inte resonemanget riktigt......
Om jag hade slitit av mig skjortan och poserat i värmeböljan i bar överkropp (mer avklätt än brudarna) ....would I get lucky?


Funderade på att säga nåt.....men orkade inte.

Ni får helt enkelt ta å skärpa er tjejer!


4 kommentarer:

  1. Jag borde gå dit naken. Då hade blivit förstörda för livet och hållit käft. Gubbhoror.

    SvaraRadera
  2. Jag vill höra mer detaljer om tjejen som gick förbi :)
    Ge henne mitt nummer ;)

    SvaraRadera
  3. G: Hon va shok najs typ 14

    RaQ: Gubbhoror är också människor...

    SvaraRadera
  4. 14? vafan!! Jag hade tänkt mig en 21 åring.

    SvaraRadera