torsdag 5 februari 2009

Girly Man!

Nattklubbsservitriserna frågade om jag inte skulle stanna kvar och festa lite på nattklubben efter mitt pass. På skämt. För varken dom eller jag skulle få för oss att gå ut och festa på ett ställe som tar 200 i inträde, 40 för garderoben, 70 för en öl, 140 för en drink (4cl), 150 för ett glas skumpa, och 215 för en redbull-vodka.
Ja, jovisst....vi jobbar på ett av stans glammigaste inneställen....men ni som inte bara lägger era surt förvärvade slantar på grova överpriser utan också köar i 30 minuter för att få göra det...I hate to break it to ya: Ni har alla blivit grundlurade!

Fast jag kan eventuellt se det framför mig....bara för att jävlas med deras strävan att få vistas i glamourens högborg skulle jag kunna infinna mig....bara för en kväll....i värsta retro-thriller-outfitten....dansandes frenetiskt.

2 kommentarer:

  1. bullshit!!! du vet ju också att du inte skulle behöva pröjsa en spänn...

    SvaraRadera