onsdag 25 februari 2009

Star Trek


Star Trek kommer igen, och som gammal Trekkie är man ju tvungen att följa upp.
Jag är säker på att jag kommer att bli road, och en smula besviken, för halva grejen med ST är ju feelingen som bara Shatner och Nimoy kan tillföra.
Eller kunde tillföra.

Idag är dom, i det här sammanhanget, bara parodier av sig själva under storhetstiden.
Till deras ära har jag i alla fall gjort mig redo för att dyka upp lite extra gala-fin till premiären 8/5.


Undrar vad indiskan kommer säga.

7 kommentarer:

  1. Anonym: Ja, spring iväg o lägg dig o vila lite. Du verkar trött. Stackare.

    SvaraRadera
  2. Inget illa menat.Din blogg är skitrolig.

    SvaraRadera
  3. Nåt nytt snart? *Väntar otåligt*

    SvaraRadera
  4. Du slickar mitt ego bättre än fem törstiga hundvalpar

    SvaraRadera
  5. *Lojal som en schäfer*

    SvaraRadera