onsdag 6 maj 2009

Värdelösa uppfinningar


Är det någon som missat den nya stolen som förstärker ljudet av dina mökar?
Skulle bli förvånad eftersom den fått nyhetsutrymme i både teve och tidningar.
Något av det mest idiotiska jag sett och det får uppmärksamhet!!! Uppfinnaren måste ju asgarva hela vägen till banken.
Jag funderar fan på att bli uppfinnare.

Sen har vi lasersmekarna Mutsugoto - the new sextoy.
Det går till så att man har två ringar, två utsvultna idioter, och en internetuppkoppling.
Ringarna avger en röd laserring som simulerar den andres beröringspunkt på kroppen.
Avancerad cybersex alltså.


Jag fattar ju att man ska använda dom här i kombination med varandra: Stolen är till för att avslöja din cybersexish på första dejten som det vidriga lilla äckel han/hon verkligen är.
Men behövs verkligen det?

Jag menar - det finns antagligen en orsak till att fjanten är hänvisad till nätet och små lysande attiraljer som värsta Gayfactor Spacevader, istället för att ägna sig åt penetrering.

1 kommentar:

  1. Själv föredrar jag c6 med ngn med grav dyslexi
    Lämnar mkt åt fantasin när man får gissa sig till orden själv lixom..

    Obs)Rekommenderas inte illiterata personer dock

    SvaraRadera