måndag 5 januari 2009

Blogga

Så.
Då var grunden lagd.

Jag har fått frågan några gånger: "Har du Facebook?"
Oftast är det människor man inte känner än, som av någon outgrundlig anledning vill profilera sig fort som bara attan, och frågan har drivit fram samma hånflin varje gång..
-Nej jag har fan inte Facebook.
Ge mig ditt mobilnummer bara, det blir bra så!
Idiot...

Jag har försökt, med varje beståndsdel i min skapelse, att fatta vad som är så givande....och jag fattar inte. Jag vill faktiskt gilla, men det är svårt då varje gång man anstränger sig att gilla blir örfilad av dess totala meningslöshet.
Men tusentals människor kan ju inte ha fel...det måste va jag.
"..det är så bra...man kan ha kontakt med alla sina vänner över hela vääärlden..." precis som om varenda käft inne på Fejan var globetrotters
...och om tusentals flugor drar sig till skit, blir det semla då?

Jag möter det halvvägs....
Kan vara att jag brister i assimilering och engagemang......därför har jag avlagt ett nyårslöfte!
Jag ska också göra som alla andra och blogga arslet av mig.
Inte så att jag förkunnade nyårslöftet inför allmänheten på Sergeltrappan eller så, utan det var mer till mig själv: En bättre människa.


So here we go........2009.

2 kommentarer: