fredag 9 januari 2009

Hip Hop vs Let´s Dance


Ytterligare en sak jag inte har en millimeter av tålamod till övers för: Let's Dance.
Ett fenomen jag inte fattar hypen kring....precis som Facebook.
Kan tänka mig att min familj representerar ganska exakt hur det ser ut där ute i landet.....3/4 av befolkningen följer detta intelligensbefriande äckelmysiga dansfenomen närmast slaviskt, medan resterande mängd just nu i skrivande stund sysselsätter sig med någonting helt annat.



YouTubade mig lite och hittade den här pärlan!
Samma snubbe som finns att spana in ute i listen, men han förtjänar lite extra exponering. Och videon sen....kolla själva.






Tror inte man kan sammanfatta det bättre....
Om ni missat att tjacka mannens platta under året som gått - spring och gör det nu!
Jalla!
Själv ska jag hälla upp en kopp kaffe och kolla på den en gång till.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar