måndag 24 augusti 2009

Never ending story

Då va den nya köksmästaren signad. Nu kan man pusta ut.... eller snart iaf...

Min kompanjon är orolig för att vi förlorar för mkt pengar om vi skjuter på öppnandet av matsalen ytterligare en vecka till september, så hon vaskade fram en kock som tydligen skulle va kompetent nog att säkerställa kvaliteten för nån slags premiär.....

Två arbetsdagar in och han visar sig vara pillertrillare med psykiska problem som mina små flickor i bistron är livrädda för!

Dom tycker han bär klassiska textbook attributes av en våldtäktsman, och möjligen oprovocerad slaktare av slumpmässigt utvalda offer.



Med mig verkar han mest vilja diskutera andra nivåer av medvetande, och existensiella dimensioner.

Jag skiter i andra nivåer, jag är bara intresserad av hans kompetens här och nu!

Hur många UFOn finns det egentligen där ute?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar