torsdag 16 april 2009

Imse Vimse...

En vän till mig gick igång på att lura allt och alla.
En dag kom han hem till mig, och satte sig och småflinade i soffan...


"Vad flinar du åt?"

"Jag träffade ett ex på krogen igår."

"Jaha?"

"Ja, asså det va ju typ fem - sex år sen vi va tillsammans. Ett one-night stand."

"Jaja.."

"Jageehh...hade liksom kört en liten luring på henne då."

"Vaddå?"

"Jo, jag hade lurat i henne att jag gick igång på barnvisor."

"Hur då gick igång? Att du blev kåt?"

"Ja, precis. Men det här kom ju inte jag ihåg när vi träffade på varandra igår."

"Ha ha..nähä. Va hände då?"

"Jo hon följde med hem, och när vi ligger där på sängen och gosar så riktigt känner jag hur trött jag är.
Jag talar om det för henne och säger att jag vill sova, hoppas hon liksom har överseende och så.
Hon säger att det är lugnt och fortsätter killa mig på ryggen
Jag håller på att slumra till då hon plötsligt böjer sig fram och nynnar sensuellt i mitt öra:
Imse-vimse spindel, klättra upp för trå'n...."

1 kommentar:

  1. Din vän har sinne för humor och en stor portion fantasi.. Men minnet spelar honom ett spratt
    Blev nog ingen "happy ending" den kvällen
    Eller vad tror du?

    SvaraRadera