torsdag 30 april 2009

Valborgsmässohelvete!!

Jag känner mig lurad!

Här har man förutsett en lugn valborgsmässohelg då valborg och första maj sammanfaller med helgen och skapar en långhelg som är idealisk för alla svennar att ta sig ut på landet på.
Man tar inte in den där extrapersonalen i servisen som man brukar varje helg.....man skiter i att plocka in en vakt inför i afton......och en nisse behöver man ju inte....

ELLER HUR...



Jag kommer in till min veckas första arbetsdag (igår) och finner den tidigare så tomma bokningsboken överfull med bokningar! Vart kom dom ifrån? Kom alla svennar underfund om samtidigt att dom inte skulle åka ut på landet? Varför åker ni inte er väg så att man kan få det lite lugnt och skönt och kolla på brasa, kanske grilla en korv, och sjunga om hur vintern rasar?!? (för det brukar jag göra...jo)

Dags att lägga på ett kol.
Igår tokbokade jag servis, ringde upp en vilt främmande människa som ska få provjobba som entrévärd, men när det kommer till nisse är det stört omöjligt att få in nån....det verkar som varenda liten pubertal fjant i stan (dom som brukar jobba som nissar) har bestämt sig för att supa till ikväll....

Ja, jag känner mig lurad.

Allt detta extraarbete för att ni inte kan åka till landet, era jävlar.

4 kommentarer:

  1. *Bugar ödmjukt i underkastelse*

    JAG är på landet...

    SvaraRadera
  2. Eller hur!!! Vi ute i hedemora hade behövt lite försäljning!!! Ingen som åker till landet längre!?

    SvaraRadera
  3. Nej, dom är rasister hela bunten!

    SvaraRadera