söndag 26 juli 2009

Ålderskris?

Som jag sagt tidigare så hade jag 130 ansökningar till 6 platser.

120 av dom va till de fem platserna i bistron.

Av dom 120 var kanske 10 ansökningar från killar.

Jag bokade in ansökningar med de jag tyckte kunde vara intressanta, vilket resulterade i intervjuer med tio tjejer och två killar.

Av de två killarna var det bara en som dök upp, och han visade sig inte ens vara ett alternativ. Sorry grabben.

Så....trots att jag hoppats på nån vettig könsfördelning så blir det fem tjejer i bistron.

Av kostnadsskäl är dom alla lite yngre (vilket funkar då ingen av dom är menade för matsalen) och är givetvis utvalda på grunder av förkunskaper, personlighet, och utstrålning. Dom ska trots allt vara representativa.

Slutkontentan är att de alla ser väldigt bra ut, och jag är övertygad om att någon kommer tolka det som att jag är en gubbsjuk jävel.

Me, the king with my own little harem. Men nej, så är inte fallet.

Det handlar om affärer, ingen 40-års kris.

2 kommentarer:

  1. jo men lite gubbsjuk är du allt!

    SvaraRadera
  2. Heeeell No!

    Grattis till att du knep förstaplatsen.

    SvaraRadera