torsdag 23 juli 2009

Stoppad av aina

NEJ jag har inte blivit stoppad av aina i någon "rutinkontroll" än....
Nio månader and still counting...

Och håll tummarna för att jag inte blir det inom den närmaste tiden heller för tantalonan ringde och berättade att vi hade glömt mitt körkort i kassaskåpet inne på hotellrummet i Nice!

Som vi har letat......och ändå hade både Indiskan och jag kollat kassaskåpet två ggr var.
Kortet måste hamnat längst inne i hörnan av skåpet eller nåt.....jaja....shit happens.

Hon frågade om hon skulle buda upp kortet men jag förlitar mig på att mitt flyt med aina och poliskontroller håller i sig ett par veckor till - och kör lagligare än någonsin!


Fick se en märklig sak på Farsta C parkering.....några meter från polisstationen....
Om jag blev stoppad ofta i min gamla pizzaracer kan inte det va i närheten av hur ofta den här snubben måste bli stoppad:




























Bra tänkt grabben!

Lycka till, och HEJ på dig med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar