torsdag 9 juli 2009

Bissi boy..

Shiiit.... 130 sökanden till 6 platser.
Eller ja.....jag vet ju inte riktigt än hur många jag kommer att behöva exakt, men fem cafébiträden och en souschef är väl rätt riktigt...
Det ser ut så efter lite beräkningar iaf, fast det är lite som att gissa på hur mycket kon kommer att skita....
För alla er som INTE kollar på Gordon Ramseys tv-produktioner till fördärvelse kan jag avslöja att en souschef är en 1:e kock.
Appropå kock...en av mina nuvarande hiphop-kockar gjorde mig riktigt stolt här om dagen....
Han kom till mig och sa att han, under sin ledighet, hade tagit sig tid att utforska Brother Ali på min rekommendation. Han är såld! Jag ger er den låt han startar sin dag med i sällskap av en cigg på ballefjonken....






Each one, teach one!

Kampen om äkta Hip Hop går vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar