onsdag 22 juli 2009

All of my life

Idag: möte med inredningsarkitekter, och möte med en tredje hantverkare som blir den vi anlitar.... löneförhandling med den förstekock jag valt ut....
Låt mig tillägga att vi får en FET förstekock...och nu snackar vi inte i omfång utan i kompetens!
Vi snackar Michelään-Guide, vi snackar rödbetor för två-trehundra, vi snackar vinrekommendationer, vi snackar hela baletten.

Svar Ja: jag får äntligen syssla med det jag strävat efter halva mitt vuxna liv....ja det tog ett tag för mig att erkänna för mig själv att det var just det här jag var ämnad för, och precis när jag kommit till insikt hoppade allt upp i ansiktet på mig som en klappkåt pitbull.

Innan jag knoppar in ska jag låta er ta del av känslan i min tillvaro just nu.
Den här låten pumpar i min G-ride...hehe

Det är lite texten, men mest hela viben som låten ger en som beskriver känslan i mitt liv just nu.....skit i videon den är bara billig visuell underhållning.

All of my life baby... God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar