tisdag 10 mars 2009

Country Cruise

I helgen åkte Indiskan på Country-Cruise med Viking Line.

Ja. Det är faktiskt sant.

Men oroa er inte, hon är fullt normal.

Det var med jobbet, och dom hade verkligen tjatat på henne att nu var hon minsann tvungen att följa med. Och varför skulle jag inte släppa iväg henne till ett gyllene tillfälle att göra sig själv till åtlöje på?

Alla på hennes jobb hade spenderat en extra slant på något som skulle få dom att se lite mer countriga ut.....vissa mer än andra. En kille hade lagt hela rödingen på att se ut som en indian, men han var extrem höll alla med om.

Det visade sig att dom inte hade en aning.

När dom kom på båten...och partyt väl satt igång.....

Man kan väl säga att dom vet bättre nu.

Han som tyckte han hade gått all-out och tjackat in sig på en dräkt var lite besviken.


Det fanns ett överflöd av killar och tjejer som den här :
som tog det här evenemanget på blodigaste allvar då det var det här dom väntat på hela året. Han hade ju för fasiken garvat skinnet och sytt dräkten själv!



Jag bara MÅSTE åka med på nästa Sci-Fi kryssning!

Det lär ju va hur vrickat som helst!

4 kommentarer:

  1. Som tomte då eller?

    SvaraRadera
  2. Jag är inte full...

    SvaraRadera
  3. trodde det...

    men jag menade iofs att jag skulle åka som en galet onykter observatör

    SvaraRadera