torsdag 26 mars 2009

Den Diaboliske

Den Diaboliske.....Clownen från underjorden.......Munpruttaren från Harlem......mannen som drev mina föräldrar till vansinne genom tonårshögtalarna....Biz Markie gästar Kägelbanan.


Jag vet inte om det finns nåt alternativ. Har inte ens tänkt tanken. Chanserna är stora att det inte finns det. Jag kan redan höra låtarna som kommer få mitt druckna arsle att dansa....But you say he's just a friend......It's spring again......Pickin' Boogers.

Mitt enda dilemma är att jag inte har nån att gå med.
Indiskan vägrar.
Jag kan ta det i det här fallet.
Biz är speciell.
Jag får bli själv.

Eller ragga med mig hela köket av 20-åriga hiphop-kockar som fick höra talas om Biz Markie i förra veckan för första gången när dom läste i Kingsize att han var BeatBoxens urfader och en HipHop-ikon.

Neee...

Om ni har kul får ni läsa om hur jag lavettar nån ung stackare efter min 132:a Red Stripe igen.

Tills dess - låt oss fira in våren tillsammans!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar