fredag 20 mars 2009

Kaah

Indiskan var ute på krogen med sina väninnor och partajade. Dom hittade ett hak med en DJ som snurrade grymma plattor, och hela tjejmaffian bänkade sig i bardelen.
Plötsligt dök Kaah upp i högtalarna. "Dom tittar när jag dansar..."
Då Indiskan är galen fan av just Kaah utbrast hon i ett "Åh! Kaah!" och fullföljde med att sjunga med i texten. Låten efter visar sig osannolikt också vara ett Kaah alster och hon fortsätter sjunga med. "Jag älskar Kaah!"
DJn ser glad ut och och fyller på hennes vinglas.
Nästa låt visar sig också va en Kaah låt.

Så här fortsätter kvällen.
Inte Kaah hela tiden men långt mycket mer Kaah än något annat ställe i hela VÄRLDEN kan erbjuda, och hennes vin tog av nån outgrundlig anledning aldrig slut. Jaja...snyggast på haket, och life of the party resonerar hon. Bra nära en snorfull Indiska på ett betalt glas vin, och hon har inte riktigt greppat vad som egentligen hände....... men jag antar att thats the way it goes när man kliver in på ett ställe där Kaah själv är DJ.

Kaah spelar på Berns fyra tisdagar i rad just nu, och vi ska dit nu på tisdag.
Riktigt kul att få se vår egen soulrebell live.
Dessutom kommer jag kunna gå på Big Daddy Kane med gott samvete.
Två flugor på smällen.





Vi ses där!

4 kommentarer:

  1. Jag kan inte lyssna på Kaah Längre efter att ha hört parodin "De titta när jag bajsar".
    Ska jag sjunga med så sjunger jag fel och folk undrar varför som jag säger "Jag måste Bajsa" istället för "Jag måste dansa".

    Skön video dock, tjejen är bäst!

    SvaraRadera
  2. http://www.sr.se/p3/funkar/lyssna.stm

    Här finns parodin. Man måste dock ha realplayer för att lyssna.

    SvaraRadera
  3. Man kan anta att du inte dyker upp på Berns

    SvaraRadera
  4. Vet du...
    Jag ska faktist till sthlm på tisdag.
    Ska ut på en middag så det kan hända att man dyker upp och tar en öl efteråt! Bra tips!
    "Jag måste bajsa... Jag måste bajsa... Se jag måste bajsa nuuuuu" HAHAHA Den är sååå bra gjord, låter precis som han också!

    SvaraRadera